Åh herre gud!

Det var ingen bra idé att spela fotboll efter den här jobbiga dagen.

Vi spelar volley, vilket innebär att man måste skjuta mål med bollen i luften. Man måste alltså skjuta på en boll som kommer i luften så att den träffar mål. Man får inte skjuta om den ligger på marken innan.
(Nu tänker min lillasyster "HAHA, Lina kan ju aldrig trixa med en boll") Men det vill jag lova att jag visst kunde!

Det började också bra. Kevin sköt en boll som studsade i ribban och rakt ner i Svennings bakhuvud. Sen sköt han en boll rakt i röven på Johan med full kraft. Och min kära Sambo sträckte sig i ryggen när han skulle göra en bisakletas eller vad tusan det heter. Jag klarade mig utan skador. Om man räknar bort träningvärken jag kommer ha i morgon.

Jag vet inte vem som vann. Men jag vet att jag inte kom sist. För det gjorde Johan.

Kommentarer
Postat av: julia

eftersom du inte kom ihåg vem som vann så kom säkert du sist ! =)

2009-04-18 @ 17:48:02
URL: http://juliaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0