Attans.

Det blev inget mopedkörande idag. Jag som hade hoppats att det skulle vara över nu när jag kom hem.
Nu får jag gå och våndas och inte veta när dom slänger upp mig på den där helvetesmakapären.

När jag kom hem såg jag min söta lille Frasse ligga ute på trädgårdsmöblerna, och titta på granntanten när hon grejade i sina rabatter. Han är så söt så söt. Och varm i pälsen var han också för solen skiner här i dag igen.

Min lillebror anton hade tydligen ätit "Frasse hamburgare" för någon dag sedan. Hoppas inte den var gjord utav katt.

Kommentarer
Postat av: annika

hahah vart käka anton frasses?

Det brukar ju finnas mer norr ut..



Jag har berättat för Manne att det finns en hamburgerkedja i sverige som heter frasses men han har fan aldrig trott på mig!

Så när vi var på semester i sommras åkte vi förbi en fassesrestaurang och jag bara skrek kolla nu då för faan hahaha

o han bara....det va som fan...

2009-04-06 @ 16:43:52
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/
Postat av: Ann

He, he. Jo vi åt på Rasta i Mariestad, där fanns det frasses hamburgare

2009-04-06 @ 19:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0