Halloweenmat.

I dag ska jag testa en ny maträtt.
Sambon köpte någon konstig pastasås som vi ska äta.
Om det blir äckligt ställer jag mig och gör vanlig köttfärssås.

I morgon ska jag cykla en runda helt själv. Fan vad jag är duktig. Fast det ska jag väl itne säga innan jag kommit tillbaka i tid.
Och Idag arbetade vi ikapp tiden, så jag slutade kvart i tre. Kommer nog bli lugnare nästa vecka när det inte är en miljon räkningar som ska delas ut.

I natt drömde jag att det var Halloween, att min 9 åriga lillebror körde en pickup, och att någon skjutsade omkring små barn i en cykelkorg så dom skulle lära sig att åka där när det sedan skulle vara maskerad. (??)
Alla barn åker tydligen cykelkorg på halloween.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Alla barn som ska klä ut sig till E.T. kanske åker cykelkorg?

2009-04-24 @ 21:41:17
URL: http://www.metrobloggen.se/hoppsankerstin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0