Hoppsan.

Jag trodde att jag skulle vara trött i kroppen efter dagens jobbiga promenad. Men tydligen inte.
Det får bli en kvällspromenad också.
Men det gör inte så mycket. För jag tycker att det är hemskt mysigt att promenera på kvällarna när det är mörkt och alldeles tyst ute.
Myggbett har jag fått också. Ett på den ena tån så den ser ut som en bajskorv i formen, och ett på låret som är hemskt jobbigt. Eftersom det börjar klia på det så fort byxorna kittlar mot bettet.
Men bajskorvbettet börjar försvinna.

Kommentarer
Postat av: annika

jodå det kan vi väl =)

jag får aldrig myggbett...jag har oaptitligt blod =)

2009-04-13 @ 08:04:52
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0