HV71

Nu har jag kommit hem från intervjun. Jag tror att det gick bra. Det kändes så i alla fall.

Nu ska jag skriva om det som alla pratar om.
Nämligen hockeyfinalen!
Som alla vet så är det HV71 och Färjestad som är i final. Och om färjestad vinner i kväll så vinner dom.
Egentligen borde jag heja på HV71 eftersom dom är mitt "hemmalag". Det lag som ligger närmst min hemstad.
Men eftersom dom vann förra året så tycker inte jag att det är rättvist att dom ska vinna igen.
Om ett lag vinner, borde de inte få vara med nästa år. Då är det rättvist. Det är vad jag tycker.

Jag är ju ingen sportfantast direkt.
När jag var liten var det många som frågade mig vilket lag jag höll på. Jag svarade oftast Djurgården eftersom de hade ordet "djur" i namnet. Och jag tycker ju om djur. Ganska logiskt.

Men om jag ska vara ärlig så håller jag inte på ett enda skitlag. För jag tycker inte om någon annan sport än ridsport.

Kommentarer
Postat av: annika

hahahah

That was wrong on so many levels =)

2009-04-08 @ 19:29:16
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0