Inte pigg.

Jag är så trött och slö.

Det har varit långa dagar på praktiken och det känns som att jag inte har sovit ordentligt. Fast jag går och lägger mig tio varje kväll. Vi borde köpa en ny säng. För både jag och sambon får ont i ryggen utav den vi har nu. Men hur ska man kunna köpa en ny säng när man inte har någon inkomst?

Tänk om jag kunde få en timanställning på Citymail. Det skulle visserligen inte räcka till en ny säng. Men det skulle bli lite mer klirr i kassan varje månad så jag i alla fall skulle kunna köpa nya skor och kanske en fungerande mobiltelefon.

Och lite sommarkläder skulle inte sitta fel. Har en endaste klänning. Och inga shorts. Och knappt några t-shirts.
Ingen sommarjacka har jag heller. Och redan nu börjar det kännas jobbigt med vinterjackan.

Den som inga pengar har, hon får gå med rumpan bar. Eller i alla fall svettas ihjäl i sommar.

Kommentarer
Postat av: annika

Jag pratade med Rille nyss för han hämta sin nyckel och han sa att han skulle prata med chefen på citymail om dig.

Han känner tydligen chefen där ganska bra =)

2009-04-28 @ 20:32:45
URL: http://annikasdagbok.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0