Jordgubbar.

Efter praktiken i dag åkte sambon, sambons föräldrar och jag för att storhandla.
Nu har vi mat i ett helt liv framöver känns det som. Men det är skönt att slippa handla lite varje dag.

Jag hittade även jordgubbar.

För två sommrar sedan åkte jag och min goda vän Annika till dimbos självplock. Vi plockade varsin hink med jordgubbar och åkte sedan ut på picnik i skogen. Annika hade med sig grädde, socker, tallrikar och bestick.
Vi åt ooch åt. Hur mycket som helst.
Innan vi satte oss i bilen var Annika tvungen att kissa. Inget märkvärdigt med det tänkte vi och började åka.
Efter några minuter säger jag att vi måste stanna för jag är tvungen att kissa. Annika talar då om att hon också hade blivit kissnödig igen. Så nöden hade inte någon lag i den skogen.
Efter några minuter igen så blir vi kissnödiga och så håller det på hela vägen hem.

Vi kom på att jordgubbar är vätskedrivande.


Kommentarer
Postat av: annika

ahahahha

jag har för mig att vi även ringde varandra på kvällen eller om det var dagen efter och klagade på allt kissande

2009-04-30 @ 20:08:04
URL: http://annikasdagbok.blogg.see
Postat av: Fru Evelina

mums!! har ätit sjukt mkt jordgubbar hela veckan, är ju SÅ gott =)

2009-05-02 @ 23:09:45
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0