Köttfärs.

När man äter köttfärssås eller lasagne finns det inget som jag tycker är så gott som att ta färsen från såsen eller lasagnen och lägga på ett knäckebröd. Det är gudomligt.
Igår gjorde jag så, Och Kevin skrattade och sa "Fy vad äckligt det ser ut".
Till slut fick jag honom att prova. Och han tyckte att det var smaskigt, Det slutade med att han hade tryckt i sig fyra stycken knäckerbröd med lasagne på.

Nu är han fast i träsket! Och kommer aldrig mer kunna äta lasagne utan knäckebröd.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ojojojoj jag trodde jag var helt ensam i hela världen om att älska kall lasagne på knäckebröd!!

2009-04-16 @ 13:55:40
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0