Lyckliga dag.

I dag gick jag hem tidigare från praktiken eftersom jag ska hinna få klart alla papper, och hinna piffa till mig lite innan jobbintervjun i eftermiddag.
Jag är lite smått nervös. Och jag har inte fått tag på alla referenser än.
Men sådant löser sig alltid. Hoppas jag.

Jag sprang förbi Ica på vägen hem för att handla lite middag till i kväll. Och jag kan inte överdriva min förtjusning när jag upptäckte att hela centrumet var fullt av lösgodis för 3,90/hg!

Mums, tänkte jag och började ösa i påsen. Så nu har vi godis i en vecka framöver, för bara 31kr!
Det var inte dumt.

Kommentarer
Postat av: Julia

vad heter dennis blogg?

2009-04-08 @ 15:41:01
URL: http://juliaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0