Morgon.

Eftersom jag sov så mycket igår så vaknade jag halv tio i dag och var jätte pigg.
Så nu har jag ätit frukost och är klar för dagen och klockan är bara halv elva.

Jag måste komma i håg att ta en tvättid i dag. Det är faktiskt ganska akut.

Solen skiner och det är redan ganska varmt. Så jag kanske ska försöka släpa ut sambon på en promenad också. Det vore mysigt att gå en skogspromenad i dag när det är så fint.

Man kanske skulle vattna blommorna också.  Måste ringa mamma och rådfråga om en blomma som blivit så ful.
Jag gillar blomman jag har i köket. När den blir ful är det bara att klippa av den och sen växer den upp igen och är fin. Den är odödlig också. Glömmer man bort att vattna den klipper man av den och ger den vatten. Och den blir så fin, så fin.

Att glömma bort att vattna blommor är något jag är expert på.

Kommentarer
Postat av: julia

tar att du har en odödlig blomma, men den lyckas du nog ta död på ändå, du ar ju död på alt annat. räcker jag sover med dig en natt så rär jag halvt död sen .

2009-04-19 @ 12:58:24
URL: http://juliaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0