Överaskning.

I dag hade det kommit ganska lite post.
Jag sorterade ett postnummer, sedan två, sedan tre och sedan när klockan var halv elva tänkte jag att ajg lika gänra kunde äta lunch.
Klockan tio i elva kommer våran coach (Jag tror det är samma som personalchef på andra företag) och säger till mig,
- Du, jag har en idé.
- Jaha? svarar jag
- Du kan gå hem.
Alltså, i dag slutade jag tio i elva.

Det fanns inget att göra, och det var så lite post så det gick fort att sortera. Så om jag hade varit kvar hade dom som var anställda inte haft något att göra när dom kom tillbaka från sina rundor. Och enligt schemat skulle dom egentligen jobba till halv fyra i dag.
Dom har säkert slutat nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0