Presenten.

I dag när jag kom hem förut så berättade sambon och Kevin att Frasse hade hämtat en present åt mig.
Men gud vad snällt tänkte jag.
Jag öppnade balkongdörren, och på mattan utanför låg en gammal, vuxen, torkad utsträckt groda med armarna och benen åt alla håll.
Jag stängde dörren fort som fan igen.
I kväll när jag skulle ta min kvällscigarett höll jag på att sätta foten mitt på grodan.
Ack, jag hade glömt bort den!
Jag har inte ont utav grodor i vanliga fall. Men den här har varit död så länge så den var jätte äcklig.
Sambon fick gå ut och slänga bort den för jag klarade inte av att se på den.

Och den har min älskade lille Frassenasse haft i truten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0