Rent hus.

Jag sitter och kollar på rent hus.
Och jag kan erkänna att jag itne är den renligaste personen i världen. Men någon måtta får det vara!
Sen tycker jag att dom ger bra tips också. Som tillexempel att man ska lägga kol i gympaskor, träningsväskor och blöjhinkar för att det drar åt sig lukt. Och för att få rent i badrummet från all kalk som blir så blandar man en flaska med ättika, vatten och citronsaft. Väldigt smidigt. Speciellt i badrummen där jag tycker att man kan stå och skrubba hur länge som helst utan att det blir riktigt rent.
Nästa sak jag ska prova är att dela en grapefrukt och hälla salt på den för att sedan skrubba badkaret rent. För badkaret tycker jag är skitsvårt att få rent.

Aja, Nu ska jag se på slutspurten!

Kommentarer
Postat av: annika

vems mus? mus = make up store

hehe nejdå jag spyr inte hemma hos dig...men jag skulle inte vilja ha träfärgat hemma hos mig =)

Klart jag kan vara din referens =)

2009-04-02 @ 16:46:06
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0