Sjukt jobbigt.

Vi skulle åka och köpa ingredienser till tacos förut. Men jag glömde busskortet så det fick bli en promenad till Tumba och tillbaka. Det är jätte varmt och skönt ute. Men det motverkar ju inte tröttheten i benen. Men det är ju skönt att promenera också.
När det är så här fint väder ute blir jag sugen på att åka till Tidaholm och vara ute på landet hos mamma. Men jag kan slå vad om att om jag skulle sätta mig på tåget så skulle det garanterat bli skitväder och jätte regnigt hela tiden jag är där.
Jag brukar ha den turen.
Men det vore trevligt att grilla med mormor. För det vet jag att hon är sugen på.
Min mormor är min alldeles egna lilla dvärg.
Hon är inte dvärg egentligen. Men hon är väldigt mycket kortare än mig så jag kan låtsas att hon är en dvärg.
Min mormor bor i Hjo, och det skulle vara jätte trevligt att åka dit och gå en sväng vid vattnet och hamnen nu på våren. Det är jätte vackert i Hjo på sommaren. Jag skulle kunna tänka mig att ha ett sommarställe där.
Det är lätt en favoritstad som jag kan rekomendera att besöka om man har vägarna förbi.

I love Hjo... Är ganska säker på att det är världens sämsta slogan.

                             

Bilderna är googlade och föreställer Hjo.

Kommentarer
Postat av: annika

jaa det e fan fint i Hjo!

2009-04-12 @ 21:59:00
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/
Postat av: Julia

så där fint är det ju inte i hjo i verkligheten.

2009-04-13 @ 10:13:36
URL: http://juliaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0