Söndag.

Jag vaknade halv nio i dag och var jätte pigg. Men jag tyckte att det var lite för tidigt så jag försökte somna om. Jag sov kanske 30 minuter allt som allt.
Det är jätte fint väder i dag igen.
Det ska jag njuta utav genom att putsa fönster tänkte jag.
Men jag är så lat så det blir säkert inte gjort.
Tänkte jag skulle testa pappas putsafönstergrej. Jag har alltid gjort på det gamla viset, med trasor. Men pappa sa att det var mycket lättare med svamp och skrapa. Sen kommer jag inte ihåg om han sa diskmedel i varmt vatten också? eller om jag har drömt det.
Vi har ett fönster som det är någon konstig solfilm på. Undra hur man ska putsa det fönstret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0