Söndagsslapp.

Jag har fortfarande morgonrocken på mig. Det är en slapp och skön dag i dag.
Allt jag ska göra är att gå en promenad coh göra köttbullar till middag och lunchlåda.

Det är ibland skönt att ha dagar då man inte har något planerat. Att bara ta dagen som den kommer och inte göra någonting alls. I dag är en sådan dag.

Jag struntar i att ta en tvättid idag tror jag. För om jag har tur hinner jag eller sambon hem innan fyra i morgon då vi har tvätttid. Och då kan vi slänga in en maskin och hänga tvätten i lägenheten. Jag hoppas verkligen att någon av oss hinner hem. För det är verkigen nödvändigt att tvätta nu.

Eftersom jag varit vaken så länge i dag känns det som att klockan är mer. Men eftersom den bara är två, så har jag massor med tid att göra ingenting på. SKÖNT!

Man kanske skulle utnyttja tiden till att ta en dusch och lägga en hårinpackning... Men det är ju så tråkigt!

Kommentarer
Postat av: annika

neee jag älskar att duscha!

Hade jag fått som jag ville skulle jag duscha och göra hårinpackningar dagarna i enda haha

2009-04-19 @ 16:15:40
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0