Tibetanskt test.

Jag fick ett test utav min mamma på mailen. Resultatet blev så här:

 Det som är viktigast i mitt liv är:
1, Familj
2, Stolthet
3, Pengar
4, Karriär
5, kärlek (Sist?, Jag som flyttade mitt bohag 40 mil för kärleken)

Min personlighet är fin.
Min sambos personlighet är älskad.
Mina fienders personlighet är äcklig.
Blä är hur jag upplever sex. (Det var som tusan)
Och mitt liv är salt (Salt? Ja man dör ju utan salt)

Jag kommer aldrig att glömma min sambo.
Tova är en riktig vän.
Någon jag verkligen älskar är Mormor.
Annika är min tvillingsjäl. (Hur kunde jag tänka på Annika när jag skulle förknippa en person med färgen vit!?)
Min bror Dennis är någon jag kommer minnas i resten av mitt liv. (jo, han är ju min bror)

Jag tycker att det är jätte kul att göra personlighetstester. Det är intressant att se om dom stämmer, vilket vissa gör, eller om dom bara är skit, som dom flesta är.
Men sedan kan man ju välja att bara se det som stämmer i testet. Och strunta i att mer än hälften utav resultatet är fel.

Men som sagt, det är intressant.

Nu får ni själva dra slutsatsen om detta stämmer eller inte.
Skicka gärna en kommentar och säg vad du tycker.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

rostat bröd med keso och ketschup mmm

doppa popcorn i röd saft mmm

2009-04-16 @ 22:41:06
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: julia

Fin personlighet. Hm. Till dig passar elak bättre :P

2009-04-17 @ 07:48:09
URL: http://juliaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0