Tv.

Jag hejar på Billing i Robinsson.
Och på alla andra träsktroll.

Det har uppkommit en liten blodblåsa i min kind. Den bara dök upp.

Min lillasyster har introducerat mig för ett spel på facebook. Man har en liten farm. Jag förstår inte så mycket. Och nu är det tråkigt för jag har köpt saker för alla mina coins. Och potatisen växer för sakta.

Annars har dagen varit fin. Vi var och handlade förut med sambons föräldrar. Och Kevin har kommit hem hel.
Frasse har även i dag kommit hem med en present till mig. Denna gången var det en barkbit. Mycket bättre än en groda i alla fall.

Sambon har en gång berättat att Tussan släpade hem en fågel och släppte i köket när hon var liten. Det blev tydligen fjädrar överallt. Tur att hon har lugnat ner sig och inte visar Frasse hur man gör.

Kommentarer
Postat av: annika

haha Mannes mammas katt släpa in en hel levand duva en gång!

Där kan vi nog snacka fjädrar hahaah

2009-04-18 @ 23:39:48
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/
Postat av: annika

jaaa den va nog sjuk...eller ville ta livet av sig

2009-04-19 @ 10:34:27
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0