Typiskt mig igen!

I dag fick jag cykla den jobbigaste rundan helt själv.
Jag trampade och sprang i trappor från kvart över tio till kvart i tre.
Jag är helt slut i benen nu. Och mina fötter luktar inte hallon direkt.

Det började bra, med sorteringen och invägningen o allt det där. Men efter två portar upptäcker jag att jag har blivit inlåst.
Ytterdörren i en trappuppgång hade gått sönder i låset.
Jag fick ringa Botkyrkabyggens felanmälan, Stå i kö, bli kopplad, och sedan fick jag vänta i en kvart på en vaktmästare som kom och släppte ut mig.

Tydligen så är det bara jag på Citymail som har lyckats bli inlåst i en trappuppgång. Status.

Och till råga på allt så ska vi spela fotboll i kväll. Jag kommer inte orka sparka på någon boll efter alla dom timmarna i trappor och på cykel.

Kommentarer
Postat av: Mom

Ha, ha ,ah. Kan inte annat än gapskratta.......sorry

2009-04-17 @ 16:53:25
Postat av: annika

hahahahaah

2009-04-17 @ 19:52:09
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0