Underbar dag.

Det har varit jätte skönt väder i dag.
Katterna har varit ute och balkongdörren har stått öppen hela dagen.

Kvällens Robinson var oväntad. Jag hade hoppats på att antingen Billing eller Jarmo skulle vinna. Men nu fick de båda möta varandra i en utslagstävling. Vilet slutade med att Billing fick åka hem.

Kan inte alla sluta slicka Christians röv och se vilken smörb*g han är? Usch.
Det vore roligt om han åkte ut.

Nu blir det en skön nattspromenad. Jag måste se upp för paddorna bara. Det kryllar utav dom på vägarna så här dags.
Förra året trampade jag på en. Och det var äckligt vill jag lova. Sedan den dagen har jag varit lite smårädd för paddor faktiskt.

Kommentarer
Postat av: julia

paddor är vidriga

2009-04-26 @ 09:50:09
URL: http://juliaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0