Valborgsmässoafton.

När jag åt middag förut så kom tröttheten som ett slag i magen.
Precis i en tugga kände jag hur fruktansvärt trött jag blev.
Så där trött så man mår illa och kan somna där man sitter.
Jag fick gå i från middagen. Och ganska snart gick jag och vilade för jag stod inte ut med att vara vaken.
Jag somnade på stört och har nu sovit några timmar.
Det var välbehövligt. Så nu sitter jag och käkar jordgubbar och känner hur dagen börjar gry. Så där, 19:35 på kvällen.

Det var synd att jag inte kunde äta mer mat förut. För vi hade gjort hemgjord kebab i pitabröd. Och det är inte dumt det.
Men jag kan värma lite senare om jag blir hungrig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0