Ärenden.

Den svarta katten sitter nedanför balkongen så Frasse vågar inte gå ner. Den är stygg.
I går jagade den upp Frasse i ett träd. Så jag var tvungen att gå ut och jaga bort katten. Sedan vågade inte Frasse gå ner själv, så jag fick stå under trädet med uppsträckta armar tills han vågade backa ner med stjärten så jag kunde nudda honom. Då släppte han taget och föll ner i armarna på mig.
Stygga dumma svarta katt.

Ska till Tullinge centrum om en stund. Har lite ärenden jag måste göra. Ska till apoteket och shoppa loss. Borde egentligen köpa öronproppar, men har inte råd med det.
Kan ju säga att om man ska sova hos mormor, så är öronproppar den största och bästa investering man kan göra.
Hon snarkar som ett gammalt lok.

Om man skulle ta och göra sig vacker innan man ger sig iväg tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0