Förste Riddaren.

Det blev en sen kväll i går. Jag fastnade framför filmen Förste riddaren som gick på tv4+. Har sett den förut men den är ju faktiskt lite bra.

Här bekantar Frasse sig med sitt nya halsband. Det har svarta fiskskelett på sig.



Släpade även fram korgen med kattleksaker och hittade Rolfs gamla halsband. Vilket var likadant fast grönreflex och med möss på.



Jag saknar min lille Roffeloffe.

I lådan med kattleksaker hittade jag även Rolfs gamla favorit leksaker. Och Frasse är väldigt förtjust i en av Rolfs apor. Vad är det med katter och apor egentligen?



Igår kväll var Frasse borta några timmar. Han hade klättrat upp på översta hyllan i klädkammaren och lagt sig på kartongen med julpynt. Men när han vaknade och ville gå ner så tyckte han att det var läskigt. Det var så högt!
Han jamade en gång och när jag kom in så sträckte han ut tassarna mot mig.
Jag fick riskera livet genom att klättra upp på en stol och lyfta ner kissekatten.
Undra om han blev höjdrädd när han trillade ut genom fönstret på andra våningen hos hans förra ägare.



Ta ner mig!

Kommentarer
Postat av: M-L!

Hej! Han har ju blivit fin i pälsen igen Frasse!! Ja kanske det är så att han är höjdrädd, djur glömmer nog inte!!!

Visst är det fint i Tidaholm på sommaren!! Kram!

2009-08-16 @ 13:58:15
URL: http://newborns.zoomin.se
Postat av: annika

"Jag fick riskera livet genom att klättra upp på en stol och lyfta ner kissekatten."

hahaa du är så förbaskat modig Lina!

2009-08-16 @ 17:17:37
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0