Grillning.

Nu är vi hemma igen.
Svenning hade gjort grillspett och ugnade rotfrukter. Det var smaskens. Fast inte riktigt klart. Men det är typiskt Svenning.
Efter en trevlig måltid med trevligt sällskap så tittade vi Tropic Thunder.
En film med mycket komik. Men tyvärr en sådan film som jag bli galen på. Då dom hela tiden hamnar i trubbel efter trubbel och aldrig någonsin förstår självklara saker. Någon måtta får det vara på dumheterna.

Jag skulle ge Frasse en Hejdå puss innan vi gick. Han var sur för att han fick gå in så tidigt eftersom vi skulle gå. Och han var inte särskilt sugen på att säga hejdå överhuvudtaget eftersom han förmodligen hoppades på att jag skulle trilla och slå ihjäl mig på vägen.
Men när jag kom hem var han trots allt glad. Det är tur att dom inte är långsökta, djuren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0