Gul lunch.

I dag fick jag en komplimang på jobbet.
Utav personalchefen. Han tyckte jag hade blivit så smäcker.
Kanske inte rktigt så. Men han undrade om jag hade gått ner i vikt sedan han såg mig sist. Och det har jag ju.

Nu äter jag lite lunch. Den är gul och består utav riskakor med ostsmak och en burk med fanta. Mums.

Jag köpte fet kattmat till Tussan på vägen hem. Det fick bli kattmammamat för det är den fetaste som finns. Snordyrt med royal canin foder! Men ack så behövligt.
Det slank även ner en liten leksak till henne som hon blev förtjust i med en gång. Det var en röd boll med massa blå fjädrar överallt. Jag gissar att fjädrarna kommer ligga överallt sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0