HAHA!

Jobb och jobb och jobb.
Jag ärr jätte trött i dag. Fast att jag lade mig i tid.
Det kanske är för att det börjar bli så mörkt på morgonen nu. Kroppen vill tro att det fortfarande är natt.
Och det är det ju inte.
Jag måste komma på en bra lunch. Jag svälter ihjäl om jag inte äter någonting alls när jag jobbar. Men det är för tidigt att äta lunch. Det orkar jag inte få i mig. Jag brukar ta med mig en macka. Men det är ju så äckligt.
Någon som har något bra exempel på en lätt lunch som man kan få i sig vid halv tio på morgonen?

Kommentarer
Postat av: julia

jag fattar inte vilket som är det roliga i inlägget, s åvarför HAHA! som rubrik?

2009-08-12 @ 09:30:41
URL: http://juli
Postat av: cajsa

varför inte äta en riktigt rejäl frukost och sen en smarrig fruktsallad eller youghurt & flingor vid halv tio och en rejäl middag lite senare sen? =)

2009-08-12 @ 17:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0