Hemma.

Det kom väldigt mycket post i dag, så det blev en lång dag. Lite trist eftersom jag trodde det skulle bli en kort dag, så jag hade inte med mig någon lunch. Men det är ju bra med långa dagar eftersom jag får timlön.
Jag delade bara springportar. Det är sådana hus som inte har någon hiss. Så man är tvungen att springa hela vägen. Och jag kan ju meddela att jag är trött. Jag trodde jag skulle avlida i någon av dom sista portarna. Hungrig, varm och utmattad var jag.
Men eftersom jag är så himla bra så överlevde jag, och nu sitter jag här och väntar på att min fina Sambo ska komma hem och laga mat åt mig.
Men jag antar att jag inte orkar vänta på honom så jag får väl börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0