Hemresa.

Det fanns inga tågbiljetter när jag skulle beställa. Så jag får sitta i en buss i fem timmar. Och sedan tar det en timme hem från stockholm central.
Inte kul. Inte kul.
Känner att jag har hunnit med mycket under tiden jag har varit här.
Trots att allt började emd en tråkig begravning så har det slutat ganska bra.
Kan ju meddela att jag har träningsvärk i hela kroppen.
Åkte nämligen ring efter motorbåt i går. Och Elins pappa som körde båten kände att han hade lite hämnd att ta ut. Så han körde över sina egna vågor så jag flög som en liten korv.
Jag flög av ringen en gång och plaskade i vattnet med låret och ena axeln. Det gjorde ont men var väldigt kul. Det kommer bilder och sådan skit när jag kommer hem.
Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0