Höjdskräck.

Frasse trotsade sin höjdskräck tidigare i dag och klättrade upp i trädet.
Men jag låtsades att jag inte såg honom och han kämpae länge för att ta sig ner. Hade jag visat mitt intresse hade han satt sig på grenen och jamat och vägrat gå ner utan min hjälp.
Sådan är han. Som ett barn.



Jag och Sambon åkte till Tumba och handlade lite mat, kikade lite i affärerna och Sambon ville promt köpa en födelsedagspresent till min lillebror Anton som fyller år snart. Så det fick han göra.
Själv ska jag inte köpa något åt honom. För vi syskon ska lägga ihop en slant och sedan åka med honom till Skövde där han får peka och välja vad han själv vill ha.
En liten dagsutflykt med lillebror.

Kommentarer
Postat av: M-L!

Hej! Vilket härligt kort på Frasse!! Jag känner igen det där fast hundarna jamar ju inte och inte klättrar dom i träd heller som tur är!! Ha det så mysigt i Tidaholm!! Kram!

2009-08-30 @ 11:26:43
URL: http://newborns.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0