Hund.

Frasse hälsade på hundar nyss.
Grannen satt utanför med sina två labradorer och sin briard valp. Och hennes syster var på besök med sin lilla hund.
Fasse satt på balkongräcket och spanade, och vågade sig till slut ner. Han gick i slowmotion och tog en omväg runt hundarna.

Nu har jag börjat packa min väska. Det är svårt att packa när man inte vet vad det ska vara för väder. Jag hoppas på sol. Eller nej det gör jag itne. För jag har inte så mycket sommarkläder. Så jag hoppas på mulet. Fast jag har inte så mycket sådana kläder heller. Så jag hoppas nog på sol i några dagar och regn i några.

Jag hoppas mammas tvättmaskin är ledig. För jag har med mig ett par byxor och en jacka som behöver tvättas.
Vad tänkte jag med när jag köpte en vit jacka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0