I Onsdags.

I Onsdags åkte jag till Tidaholm.
Men först gjorde jag ett stopp i SKövde och umgicks med en god vän.
God vet jag väl inte om hon är. Men vän är hon.
Jag fick en present. En sådan där "nostalgipresent"
När vi bodde i samma stad, jag och min vän, så brukade vi äta euroshopers potatischips med Cheeze doodles dippen. Den dippen har försvunnit överallt utom på macken i Skövde.
Vilket innebär att jag inte har ätit den på minst två år.
Jag fick en sådan ostbågsdipp utav min kära vän.
Kär vet jag väl inte om hon är. Men vän, Det är hon.





Sedan lämnade jag min fina vän.
Fin vet jag väl inte, eller jo, det är hon.
För att åka hem till min mor och la familia.

Det var ungefär lagom till läggdags jag kom fram till Tidaholm så jag kröp till sängs och och höll min syster vaken till mitt i natten. När hon försökte somna kastade jag kuddar på henne. Då vakande hon och svor.
Det tyckte jag var roligt.

Sedan blev klockan tolv och det blev en ny dag.
Snopet va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0