Ibland så!

Ibland vill jag bara slå på min syster!
Hon bad mig att rita en framsida till hennes bok.
Jag frågar "Vad ska det vara då? hur ska den se ut?"
Och Julia svarar "Jag vet inte."
Jag sätter mig och ritar och målar. Snor färger från Sambons warhammer grejor. Resultatet blir två helt olika framsidor att välja emellan. Vilket jag själv tycler är ganska vänligt.
Jag tar kort på dom med mobilen och skickar och min syster är inte nöjd.
Helt plötsligt vet hon vad hon vill ha på sin framsida. Och det är inte det som jag har ritat.
Hon vill ha en katt en hund en kamera en muffin en bok en film en dator en glass en tröja en... Ja, gud vet allt.
Och jag, Jag har ritat en blomma.

Kommentarer
Postat av: Annika

hörrö din kisskorv!

Jag kanske är i skövde på tordag så kan inte Elin hämta dig liiite senare så kanske vi hinner säga hej iaf?

kram

2009-08-31 @ 12:09:09
URL: http://annikadagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0