Ingen Mario.

Det var inte Super Mario som kom och rensade mina rör. Det var en gammal man. Och försent kom han. Tjugo i fyra.
Granntanten bjöd mig på kräfta och kex. Så jag satte en lapp på dårren att dom fick hämta mig där om dom ville komma in i lägenheten. Och det gjorde dom.
jag fick inte bara kräfta, kex och en trevlig pratstund utav grannen. Jag fick även en jättefin blus som hon hade fått utav sin sonhustru. Tanten ville inte ha den för att den var så urringad. Så då fick jag den. Den satt fint.
Och visst var den urringad vill jag lova. Så på en 84 åring hade den nog inte varit så fager.
Den är vit med lite puffiga ärmar och knappar i fram. En typisk sådan som säljs på H&M i alla möjliga fäger och mönster. Den var även lite genomskinlig så jag får nog köpa ett vitt linne att ha på mig under.

Nu ska jag äta lite glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0