Jul.

I dag längtar jag efter julen.
I år ska jag och Sambon vara hemma och fira jul. Varat första samboår åkte vi till hans föräldrar i jämtland. Och förra året var vi hos min familj i Tidaholm. Så sambon önskade sig en hemmajul i år.
Med risk för att det blir långtråkigt med bara han och jag. Det vore ju kul om det kunde komma någon och fira jul med oss. Men pappa firar ju med mina syskon, och mamma firar med mormor och mina syskon. Så dom lär det ju inte bli. Möjligtvis så kanske vi svänger förbi Sambons föräldrar eller bjuder hem dom till oss, eftersom dom numera bor i stockholm. Fast dom kanske ska upp till Jämtland ändå. Vem vet.

En sak är i alla fall helt bestämt. Jag ska ha grynkorv på julbordet! Annars blir det ingen jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0