Kort dag.

Idag slutade jag 12,29. Det var gött.
Frasse kom inte hem igår, Vi letade och letade, Gock och lade oss, Gick upp igen och letade ännumer. Tillslut ropar en granne "Jag har hittat honom!"
Den jäveln. Han får inte skrämmas så.

Men när vi skulle ta in honom så sprang han iväg hela tiden. Så det gick inte att fånga honom. Till slut överlistade Sambon honom genom att leka med en pinne och sedan slänga sig efter katten.
 
Jag måste köpa ett nytt reflexhalsband till honom. Det han hade gick sönder i går.
Jag köper dom dåligaste billigaste halsbanden för att dom ska gå sönder, eftersom han gärna klättrar och är ute så mycket så vill jag att det ska gå sönder om han fastnar någonstans.

Hellre ett halsband mindre än en hängd katt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0