Low battery.

Batterierna i min kamera har tagit slut. Jag använder den inte så flitigt när jag är hemma. Men bara för att ajg vet att den inte fungerar just nu så känner jag mig väldigt handikappad utan den.
Tänk om det dyker upp något jag vill ta kort på?
Jag ska köpa batterier på Teknikmagasinet när jag kommer till skövde. Jag har en halvtimme att göra det på mellan att tåget kommer in och tills det att Elin hämtar mig.
Köpte batterier där innan jul. Lite dyrare sort. Men dom har tagit slut först nu. Så jag tycker att det är värt att investera i sådana batterier igen.

Nu har hösten kommit. Vinden är kylig. Och kvällarna är vintriga i lukten. Men det är ju inte ens fyra månader kvar till jul. Så hösten och vintern kan lika gärna komma nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0