Min Syster har otur när hon tänker.

Min lillasyster på snart 15 år har sådan hemsk otur när hon tänker.
Idag förekom det en liten diskussion på facebook, mellan mig, syster och bror.
Min syster taggade mig och min bror som varsin muffins på ett foto.
Då påstod min bror att min syster var en mosad nöt i en kaka på fatet bakom muffinsarna.
Varpå min syster kläcker:

"En nöt har ju i alla fall en hjärna, det har inte en muffins"

Eeeeh!? Vad skrev hon precis!?

Jag frågar mig själv, vad betyder betyg i skolan? Jag hade skitkassa betyg i skolan. Men jag är fan så mycket smartare än Julia som har fina höga betyg.
Men vad hjälper det med logiskt tänkande när betygen sätts efter vad som står i en bok.



Stackars tös.

Kommentarer
Postat av: julia

jag är smart när jag vill vara smart

2009-08-01 @ 20:19:38
Postat av: annika

hahaha underbart =)

2009-08-01 @ 21:42:53
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0