She did it again.

Ja, vi känner ju alla till min lillasysters ointelligens.

I dag skrev hon till mig på msn att hon var jätte arg. Efter en stunds konversation säger hon:
"Du är en allt bra glädjedödare!" Plus att inte förglömma en massa svordommar.

Vad jag förundras över, och som fick mig att skratta så tårarna rann, var just det jag tidigare skrev.
Hon var jätte arg när vi började prata, och sedan var jag en glädjedödare.

Jag måste vara bäst i världen. Hur skulle jag annars kunna döda en glädje som inte fanns där?
Eller är hon så bitter så hon tror att hon är glad när hon är arg?




(Jag borde snart tillägna en egen kategori åt Julias oturliga tänkande.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0