Snor.

I går när jag jobbade så spöregnade det. Och eftersom mina skor är jätte trasiga så blev jag blöt och kall om fötterna. Vilket har resulterat i lite host och lite snor nu på morgonkvisten.
Typiskt.
Det var lite jobbigt att jobba igår. Jag hade 82 stycken springportar. Alltså sådana utan hiss. Plus extradelning på ca tio portar med hiss.
I spöregn.
Men annars är ju allt bra.
Jag får nog snart skruva på elementen. Det börjar bli fasligt kallt här inne på nätterna. Men vad hjälper det att skruva på elementen när botkyrkabyggen är för snåla för att sätta på värmen. Jag antar att det får bli värmeljus som värmer min lägenhet fram tills snön kommer i år igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0