Söndag

I dag är dom sista finalerna i VM i friidrott. Och jag och Sambon har faktist sett en hel del på friidrotten i år.
Friidrott och hästsport är nog dom enda sporterna som jag faktiskt kan titta på, på tvn.
Fotboll tittar jag bara på om det är någon jag känner som spelar. Vilket betyder små skitmatcher på Tidavallen i Tidaholm.
Jag brukade även kolla på när min brors sambo Sandra spelade handboll. För hon var helt galen. Det var roligt.

Jag har fått i uppgift utav min lillasyster att skriva lite om henne när hon var liten som hon ska ha med i "boken om migsjälv" som man gör i nian. Jag hittade en gammal dagbok från 1997 i går. Och där står det en del roliga saker. Bland annat att Jag hade busat med Julia hela kvällen men då BET hon mig där bak. Ganska intressant faktiskt. Och den 22:e Oktober som är hennes födelsedag hade jag inte ens nämnt henne.
Hon var inte så rar när hon var liten.

Nej nu måste jag duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0