Söndag kväll.

I dag har det varit en långsam dag.
Det beror nog på att jag är van vid att jobba på dagarna. Och då är fritiden mycket kortare. Så när man är ledig blir det väldigt mycket tid helt plötsligt.
I morgon ska jag inte jobba vad jag vet. Jag har ärenden jag måste göra innan jag åker till Tidaholm, så jag hoppas inte att dom vill att jag ska jobba. I så fall får jag försöka hinna allt på Tisdagen, om dom inte vill att jag ska jobba då också.
Men det återstår att se.
När jag var ute och skulle hämta in Frasse förut hittade jag två kantareller i dalen. Det tyckte jag var roligt.
Det var nog det enda roliga i dag.

Nu ska jag gå en promenad så jag blir trött och kan somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0