Burken!

Nu har jag hittat min kamera, och tagit kort på den festliga burken.
Såg även julkorten i ena kanten av bilden och kom på att det är dags att skriva dom snart.
Även min adventsljusstake är med. Hade ingen fyllning till den så jag klippte sönder en plastkrans och fyllde den med, samt virade lite guldglitter runt grankvistarna. Det blev inte fyskam faktiskt. Lite roligare med egna påhitt än den klassiska vitmossan som smular och skräpar ner när katten får för sig att leka med det.
Och tyget på stolen i bakgrunden är en väggbonad med broderade tomtar på, den ska upp på väggen när jag hittar spikar. Kom på förra året att nålar i stenvägg inte är någon särskilt bra lösning.



Trevlig burk va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0