Dagen före dopparedagen!

Klockan är fem över elva, och jag är inte klar med det jag borde göra innan det blir julafton.
Jag skjuter upp det hela tiden. För att det är tråkigt.
Sambons föräldrar kommer visst hit i morgon också, så jag blir tvungen att dammsuga hörnen.
Det känns ju sådär. Att dammsuga alltså.
Sambon fick julklappar utav sitt jobb. köksknivar och en knivslip.
Jag som hade önskat mig det av pappa!
Attans. Men knivar är bra att ha. Jag hatar slöa billiga skitknivar. Det går ju för tusan inte att skära bröd med dom ens.
Sambon hade fått två knivar av jobbet. Så några fler kan ju vara bra att ha.
Och en knivslip är behövligt.

Se på mig. Nu sitter jag här och börjar svamla om egentligen ingenting bara för att slippa bli klar. Usch vad jag är jobbig.
Fast å andra sidan har jag gjort mitt livs godaste gärning i dag.
Och fy tusan vad jag är snäll.


Kommentarer
Postat av: Madicken

Hej på dig!

Vad har du för dig då..?

-

God jul på dig. Ha en trevlig dag önskar jag dig som gillar jul.

Men är du som mig och hatar jul? Haha fan, då kan vi sitta tillsammans och blogga i kväll :D

/ Madicken

http://conler.blogg.se

2009-12-24 @ 17:14:13
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0