Det nalkas regn.

Jag vill bestämt tro att det regnar ute. Kan det vara så? I så fall ärmina stackars fötter körda i mina inte vattentäta skor.
Tycker att det är jävligt dåligt utav min chef att inte förse sina anställda med ordentliga kläder och skor innan minusgraderna kommer.
När all snö kom för någon vecka sedan fick jag be om ett underställ. Men dom var slut. Så jag får frysa. Borde man inte köpa in några extra när vintern är på väg? För säkerhetsskull? Nej för herre gud om ingen behöver. Då kanske man har köpt saker i onödan.

Mina fötter gör ont. För dom har blivit så blöta och kalla flera gånger nu så jag har fått sprickor i dem. Dom är som fnöske.
Men får jag någon skorabbat? Skulle inte tro det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0