God Jul.

Sambons föräldrar var här och åt mat och vi bytte julklappar.
Frasse bekantade sig med deras hund Xator och vi såg på julfilm på tvn.
Jag fick två filmer, en ny MP3spelare och The sims 3 utav min fina sambo. Men tyvärr gick 3Dkortet i min dator sönder nyss så jag kan inte spela något.
Utav mormor fick jag en kattalmanacka och en parfym och utav sambons föräldrar fick vi nya täcken och kuddar.
Har även julklappar hos mamma, pappa och bror att hämta. Men vad jag får, det vet jag redan.
Har ju fått byxor och en jättevacker glasskål utav min syster och bror också.
Julmat till förbannelse har ätits. Och svärfar tyckte om grynkorven.
Sa han i alla fall.
Någon som verkligen var förtjust i grynkorv var Xator.
Vi fick också massa julgodis utav Sambons mamma och pappa. Skumtomtar och en chokladask.
Den här julen har faktiskt varit över förväntan bra. LUgn och skön för omväxlingsskull. Inte massa farande mellan föräldrar och gap och skrik från småsyskon.
Men trots den lugna julen har ajg fått mig en liten nalkandes huvudvärk.
Det beror förmodligen på att jag inte ätit julgröten än. Så det får jag göra nu.
God Jul!

Kommentarer
Postat av: Annika

Linda fråga Elli en gång vad dom hade fått för mat på dagis. Då sa Elli att dom hade fått korv med skal på.

Det var grynkorv hon menade då haha

Sen frågade jag henne om hon gillade korv med skal på då skrek hon NEJ!

Förståndig unge det där...

2009-12-25 @ 15:56:25
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0