Hitta hem.

Sitter och tittar på Hitta hem, och kan inte förstå varför jag plågar migsjälv på det viset.
Jag vet redan innan att jag kommer bli både arg och ledsen när jag får se vad människor gör med djuren, men samtidigt är det skönt att få se att det faktiskt finns folk som frivilligt tar hand om dom.

Hittade en ganska rolig sida med prylar med katter på. Det fanns allt från smycken till inredningsartiklar till glasögonfodral.
Jag fastnade för två roliga skyltar att hänga på toalettdörren.

 
Jag tycker att dom är roliga i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jätteskojiga! :)

2009-12-09 @ 14:39:02
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Jannike

Förstår vad du menar, brukar kolla på djurpolisen på animal planet.. fyfan för vad människor kan göra! samtidigt som vissa verkligen är änglar! tur att dem finns åtminstonde!

2009-12-11 @ 10:33:04
URL: http://iingensoldat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0