Nu är skiten uppe.

Fick upp stakarna och stjärnorna i  går. Det blev mysigt. Men tomtarna står kvar på golvet, tillsammans med dom trasiga stakarna.
Dom är inte trasiga, jag har snott lampor från dom. så dom fungerar inte om jag itne köper nya lampor. Men dom behövs inte just nu.
Ska slänga ner allt i kartongen igen och gömma kartongen en vecka eller två tills det är dags för tomtarna att komma fram.
Om jag orkar ställa upp tomtarna. Har ju en kvar sedan förra året. Den hittade jag i somras och tyckte att den kunde gott stå kvar om den redan stått där så länge.
Man vänjer sig till slut vid alla tomtar så det är svårt att få med alla ner sen när det är dags.
Nu måste jag marinera lite kyckling tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0