Roliga burkar.

I dag lagom till att jag slutade jobba kom snön. Stora vita härliga flingor.
Gick till mataffären och handlade lite gott och även en pepparkaksdeg slank ner, och med den pepparkaksformar.
Nu ska man bara ta sig tid att baka också.

I morgon ska jag och Sara till Söder och Julshoppa. Det ska bli mysigt. Och jag hoppas att jag hittar marknadsgodis någonstans.

På jobbet i dag kom vi överens om att köpa julklappar till varandra. Vi skrev ner alla namnen på små lappar också drog vi varsinn. Jag fick Sara på min lapp. Vilket kändes skönt efter som det är lättare att hitta något åt henne än till någon som man inte känner. Men jag är väldigt nyfiken på vem som fick mitt namn på sin lapp.

Ikväll blir det filt och ostbågar i soffan framför Idol finalen.

Ja just det, angående rubriken, när jag var i affären förut skulle jag köpa lite lösgodis. Men det fanns inga påsar längre. Det fanns jättesöta pappersburkar man lägger godiset i och sedan sätter på ett plastlock. Tänkte ta kort och visa, men på något sätt har jag förlagt min kamerna här i lägenheten, och jag orkar inte leta just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0