Shoppat!

I dag har jag kostat på mig en vacker vit stickad rtöja från Gina Tricot. Man kunde inte kopiera bilden, men den hete Denise knittet polo. Jättemysig var den. Sedan var den ju lite genomskinlig så jag var tvungen att gå till H&M och köpa ett vitt baslinne för 50 kr. Bra-att-ha-kläder.
hittade en julklapp till Sambon. Och det bästa av allt, MARKNADSGODIS!
Jag köpte ett halvkilo med nougat och fudge av olika smaker. Det ligger nu blandat med skumtomtar i den vackra skålen jag fick i julklapp utav min bror.
Och när Sara och jag promenerade inne i stan så kom snön. Stora vita härliga flingor som sakta föll ner. När vi klev av pendeltåget var det helt täckande på marken. Man blev lite lycklig och fick julkänslor. Men nu har det töat bort igen.
Men jag har ju mitt marknadsgodis att trösta mig med. Och håret luktar brända mandlar.
Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0