Sjukling.

Jag gick upp i morse för att göra mig klar för att åka till jobbet.
Började hosta massa slem och kände hur det gjorde ont i lungorna och luftrören.
Jag försökte ringa mitt jobb två gånger men ingen svarade, då blev jag sur och skickade ett sms o sa att jag är sjuk, vill ni prata med mig får ni ringa när det passar er. Och sedan gick jag och lade mig igen.
Jag fick ett sms utav jobbet där det stod "Vad bra, då vet vi. Hade ljudlöst på telefonen så jag hörde inte" Sedan somnade jag om igen.
Frasse väckte mig vid halv elva och när jag gick upp så såg jag att det hade kommit massor medsnö på morgonen. Det var ingen snö första gången jag var uppe, och nu var det massor.
Jag släppte ut Frasse och kastade lite snöbollar åt honom från balkongen. Han var jätte pigg och glad och tyckte att det var väldigt kul att jaga snöbollar.





Och snön fortsätter att falla.

Kommentarer
Postat av: Annika

vad söt han är lille fräässe...

2009-12-14 @ 15:08:37
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0